* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

این خبر هم مال سال ۲۰۰۹ هست و قدیمیه ولی چون وقتی خوندمش حسابی

شوکه شدم و حالم گرفته شد گفتم شاید برای شما هم

 جالب باشه بدونید جریان از چه قرار بوده

مثل اینکه توی کشور کره خود کشی خیلی زیاده ...

اخه تو کشور به این پیشرفته ای چه طوری افسرده میشن و

دست به خود کشی میزنن؟

جانگ جا یون یکی از بازیگران سریال پسران مثل گل روز هفتم مارس در اتاقش خود کشی کرده است.پلیس روی بدن وی اثری از کشمکش پیدا نکرده و به دلیل خواست خانواده اش کالبد شکافی بر روی او انجام نمی شود.گفته شده که وی خودش را در اپارتمانش دار زده است.خواهر بزرگترش روز هفتم مارس جسد او را پیدا کرده و گفته که جانگ از افسردگی رنج می برد و قبل از خودکشی اش مدت زیادی را در اتاقش محبوس مانده بوده است.ده سال پیش جانگ والدینش را در یک حادثه رانندگی از دست داده و ان موقع در دبیرستان تحصیل میکرده است و این اتفاق منجر به افسردگی وی شده است .از ان موقع با خواهر بزرگترش زندگی میکرده است.

طبق گفته دست اندرکاران سریال پسران مثل گل ،جانگ که نقش "سانی" را بازی میکرد  همیشه خندان و شاد بوئده و برای بازی انگیزه زیادی داشته است.نمیتوان باور کرد که خودکشی کرده باشد.

در سال جدید میلادی این اولین خودکشی بازیگران کره ای محسوب می شود(۱۹/۱۲/۸۷)

در یک اقدام خیلی عجیب مدیر قبللی جانگ جا یون سندی مخفی را مبنی بر خودکشی وی رو کرده است و گفته که این سند را خود جانگ جا یون به

وی داده .هم چنین وی فاش کرد که دلیل خودکشی وی افسردگی نبوده بلکه یک توطئه مخفی بوده است.

ظاهرا جانگ یک سند 12صفحه ای به مدیرقبلیش داده که هفت روز قبل از خودکشی اش بوده است.طبق گفته های مدیر وی ،جانگ از او خواسته که در اینده به هرقیمتی که شده در صورت بروز اتفاقی برای وی،این سند را به خانواده اش بدهد.این منبع جدید اعلام کرد که به دایره بازپرسی پلیسی که مرگ جانگ جا را به دلیل افسردگی وی اعلام کرده مشکوک است.

وی گفت برای نشان دادن این مدارک از خانواده وی کسب اجازه کرد و فقط اولین صفحه را به رسانه ها نشان د اده است.جانگ نوشته:"من فقط یه بازیگر ضعیفم که تازه شروع به کار کردم چقدر دلم میخواد از این همه درد و غصه فرار کنم."

او امضا و اثر انگشتش را در اخر این سند گذاشته ست.البته هنوز معلوم نیست منظور وی از "درد و غصه" چه بوده است.

بعد از انتشار این سند بسیاری  از شهروندان کره ای ،تصور میکنن دلیل مرگ وی شرکت سازنده سریال پسران مثل گل است.بعلاوه  مدیر وی در وب سایتش نوشته که خود کشی جانگ به یک نفر انسان مربوط است ،اگرچه هویت وی را فاش نکرده است.

مدیر وی در وب سایتش نوشته :"جانگ جا یون به من اعتماد کرد تا حقیقت را برملا کنم.اگرچه هنوز نمیتوانم دلیل اصلی را فاش کنم اما جانگ تنها کسی نیست که در معرض خطر بود.امیدوارم این سند حقیقت را فاش کند."

شوک مرگ جانگ جا یونگ همچنان برای دست اندرکاران این سریال ادامه دارد.عده ای دلیل خودکشی او را بحثی که با مدیر تولید سریال بر سر به زمان پخش رسیدن سریال داشته ربط داده اند .

اما دوستان نزدیک او میگویند جانگ از مدتها قبل  افسردگی داشته است

 


نظرات شما عزیزان:

آرنیکا
ساعت11:50---14 خرداد 1392
آخی دلم براش سوخت امیدوارم خدا ببخشتش

سبا
ساعت0:26---4 فروردين 1392
اخر ما نفهمیدیم که کدوم یکی از این سه نفر فوت کرده؟

هستی
ساعت10:57---23 اسفند 1391
اخی واقعا حیف شد خیلی خوشگل بود

هستی
ساعت10:57---23 اسفند 1391
اخی واقعا حیف شد خیلی خوشگل بود

هستی
ساعت10:57---23 اسفند 1391
اخی واقعا حیف شد خیلی خوشگل بود

هستی
ساعت10:56---23 اسفند 1391
اخی واقعا حیف شد خیلی خوشگل بود

هستی
ساعت10:56---23 اسفند 1391
اخی واقعا حیف شد خیلی خوشگل بود

هستی
ساعت10:56---23 اسفند 1391
اخی واقعا حیف شد خیلی خوشگل بود

سارا
ساعت19:35---16 اسفند 1391
اخی به نظر من باید جای کیم جان دی بازی میکرد

Fati
ساعت17:16---14 اسفند 1391
اخه عزیزم چرا اینکارو کرده اخه:- ((

Mojhdeh Dabesthani
ساعت22:02---5 اسفند 1391
اخی پی چاره دلم پراش می سوزه عزیزم

...
ساعت11:49---3 اسفند 1391
نگووووووووووووو...

مهشید کیم هیون جونگ
ساعت21:41---13 دی 1391
سلام دختر خیلی خوشگلی بود همه چیزشم کامل بود شاید میخواست نقش بهتری بگیره مثلا جای گیوم جاندی باشه به نظرم این دختره 10000000000000000000 برابر از جاندی خوشگلتر بود

پگاه
ساعت1:36---26 آبان 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااای عسیسم!

mari
ساعت16:17---7 آبان 1391
من این جریانو همون موقه که فیلم پسران پخش شود می دونستم ولی الان 4 ساله که از اون جریان میگزره ولی واقعا ناراحت می شوم اقراق نمی کنم ولی راست میگم ولی باز نفهمیدم با این همه موقعیت های که داشت چرا خود کوشی کرد اگه اینجوره همه ی ما با این همه موشکل باید خود کوشی کونیم

mari
ساعت16:16---7 آبان 1391
من این جریانو همون موقه که فیلم پسران پخش شود می دونستم ولی الان 4 ساله که از اون جریان میگزره ولی واقعا ناراحت می شوم اقراق نمی کنم ولی راست میگم ولی باز نفهمیدم با این همه موقعیت های که داشت چرا خود کوشی کرد اگه اینجوره همه ی ما با این همه موشکل باید خود کوشی کونیم

mari
ساعت16:15---7 آبان 1391
من این جریانو همون موقه که فیلم پسران پخش شود می دونستم ولی الان 4 ساله که از اون جریان میگزره ولی واقعا ناراحت می شوم اقراق نمی کنم ولی راست میگم ولی باز نفهمیدم با این همه موقعیت های که داشت چرا خود کوشی کرد اگه اینجوره همه ی ما با این همه موشکل باید خود کوشی کونیم

آیلین
ساعت15:40---12 مهر 1391
شاید می خواسته نقش اول بشه ولی من از فیلم خوشم می آید

دنيا
ساعت10:47---2 مهر 1391
من دوسش نداشتم اما وقتی شنيدم دلم هوری ريخت كسی نيست جمش كنه

r1
ساعت19:35---27 شهريور 1391
چه دردنااااااااااااااک...!

پونه
ساعت14:41---28 مرداد 1391
اخی دلم سوخت خیلی ناراحت شدم...

صدف
ساعت21:38---23 مرداد 1391
دلم برای تفلکی سوخت

سمانه
ساعت1:14---7 مرداد 1391
من این فیلمو چند سال پیش دیدم واسه همین یادم نمیاد تو فیلم چه نقشی داشت؟؟؟ میشه بهم بگین؟؟؟؟

فطمه
ساعت12:20---4 مرداد 1391
من شوکه نشدم چون از بیوگرافیش میشد همه چیز رو فهمید اگر کره ای ها میدونستند که تو ایران چقدر محبوب اند خیلی خوب میشد اما حیف کره ای بهترین ادمای روی زمین اند والبته اونایی که طرفدارشونن خدا این دختر بیچاره را هم بیامرزه.

samane
ساعت23:57---16 خرداد 1391
من که هنوز نمی فهمم اخه منظوراز یک راز چیه امیدوارم زود معلوم شود ...شاید باورتون نشه ولی خیلی ناراحت شدم الانم وقتی باز بحسش وست مییاد نارخت میشم من که خیلی دوسش داشتم . فکر کنم اگه می دونست انقدر تو ایران خاطرخا داره خودشو نمی کشت...................واگر میشه عکس های تشهیه جنازشو بزارید ممنون

نگار
ساعت13:41---13 خرداد 1391
من خیلی دوسش داشتم وقتی فهمیدم خودکشی کرده خیلی شوکه شدم هنوز هم تو شکم. خیلی دختر نازی بود خدا بیامرزتش!!!!

سلما
ساعت15:33---17 فروردين 1391
خیلی حیف شد آخه چرا خودکشی کرد؟؟؟؟؟‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

نرگس
ساعت1:04---17 بهمن 1390
چه عجیب

nan
ساعت22:47---12 بهمن 1390
akheeeeeeeeeeeey.gonah dasht

سحر
ساعت21:51---5 دی 1390
اخه حیف شد دختر خوشکلی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 6 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.